czwartek, 19 marca 2015

Katy Perry - Osobiście !

Siemanko :) W tamten czwartek wyruszyłam ze znajomymi w pewną podróż, aby spotkać niesamowitą światową wokalistkę którą jest Katy Perry ! Udało się ! 
Z samego rana wyruszyłam z koleżanką busem do Wrocławia, a następnie odebrałyśmy z pkp znajomą po czym przyjechał po Nas kolega i wyruszyliśmy autem do Berlina. 


Mimo ciężkich walk i wielu niesamowitych polegnięć udało się ! Efektem jest grupowe zdjęcie z Katy Perry oraz podpisane przez nią materiały przygotowane przez Nas. Przytrafiły Nam się przez te cztery dni różne przygody od niedostania się prawie do hotelu po wylądowanie samochodem w lesie czy wyjechaniu z trasy po przez zjebaną nawigację. Dałyśmy radę ! Spełniłyśmy Nasze kolejne marzenie. Mało snu Nam nie przeszkodziło, aby osiągnąć swój kolejny cel, byłyśmy wytrwałe !
Niesamowity wyjazd zakończył się wielkim sukcesem. Wróciłam z wyjazdu do swojego mieszkania rano w poniedziałek. Jeśli się chce to wszystko można ! 

Chcecie mnie o coś zapytać ? A może jesteście bardziej ciekawi ? 
Zapraszam do zadawania pytań na ask-u:

Katy Perry 







24 komentarze:

  1. Gratuluję !! To jest coś ! Naprawdę świetnie. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!! Zapraszam do siebie http://autografykyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały sukces ! Gratulacje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiszę to kolejny raz, jesteś niesamowita! :)
    Oczywiście autografów gratuluję i zazdroszczę bo uwielbiam Katy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :D Wspaniały sukces, rzadko spotykany. Tylko tak dalej!

    http://autografymilosza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję ;)
    Zapraszam do mnie
    Pozdrawiam
    Adam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!
    WoW! Jedyne co ciśnie mi się na usta to WOW! Przede wszystkim wielki szacunek za to, że masz takie marzenia i dążysz do ich spełnienia. Czasem zdobycie autografu schodzi na drugi plan, ważne jest by podążać za swoimi marzeniami. Ona same się nie spełniają, ale trzeba na nie pracować ;) Naprawdę serdecznie gratuluję!!! Masz naprawdę wiele uporu (i trochę szczęścia :p) że udało się się spotkać Katy! Pozdrawiam!
    BarteK
    [autografy-bartek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do "Tagu Zbieraczy Autografów". Pozdrawiam :) blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie :) Gratuluję ogromnie :) Zapraszam do mnie http://autografkielli.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie :) Gratuluję ogromnie :) Zapraszam do mnie http://autografkielli.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Dodasz mój blog do ulubionych? Odwdzięczę się ;)
    http://davidautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Coś absolutnie fenomenalnego! Wielkie gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne Posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

Archiwum

Translate

Łączna liczba wyświetleń

 
Blogger Templates