poniedziałek, 2 września 2013

Aneta Zając, Aleksandra Zienkiewicz & Maria Pakulnis

Siemka :) W czwartek miałam okazję być na jesiennej ramówce Polsatu :)
Jestem z niej bardzo zadowolona ! Zdobyłam na niej, aż 77 autografów. moim zdaniem to bardzo dużo jak na 8 godzin. W tamtym dniu miałam okazję poznać wielu nowych aktorów z którymi mogłam porozmawiać, wziąć autograf oraz zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie.
Bardzo się ucieszyłam gdy pani Aneta Zając poznała mnie i pamiętała moje imię. 
Dzisiaj w notce pokażę Wam podpisy od tych trzech aktorek. 
Przy pani Aleksandrze Zienkiewicz gadałam jak najęta, a najlepsze jest to, że potem mało z tej rozmowy pamiętałam. Natomiast z panią Marią Pakulnis już na spokojnie rozmawiałam.
Bardzo się cieszę z tej jesiennej ramówki Polsatu ! Naprawdę opłacało się być na niej.
Nigdy nie zapomnę mojej rozmowy z Anną Szymańczyk i naszych wygłupów :D




Aneta Zając



Aleksandra Zienkiewicz i Maria Pakulnis



Maria Pakulnis

20 komentarzy:

  1. Już tak się nie chwal, że masz tyle autografów, które jak się naprawdę pewnie okazuje to są wysłane próźby o autograf z dedykacją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się mylisz dzieciaku. Autografy są zdobyte osobiście ! Co widać nawet po zdjęciach z aktorami. Blog jest po to, żeby się chwalić zdobyczami.

      Usuń
    2. Bożee... Dziecko ! Jak nie wiesz to nie pisz !
      /Kamil

      Usuń
    3. Kasia nie przejmuj się, pewnie zazdrości.

      Usuń
  2. ktoś tu chyba ma ból dupy, a 77 autografów robi wrażenie. Graatulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :) Jak widać niektórzy zazdroszczą albo nie wiem co : P

      Usuń
  3. Gratuluje ;) Świetne podpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha dzieciaku :)

    Ojca czy Matkę masz w tv że ci wejścia załatwia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikogo z rodziny nie mam w tv

      Usuń
    2. to znajomych

      Bez znajomości nie latałabyś jak nie rodzinka to pierwsza miłość to innym razem telewizja śniadaniowa A ostatnio koncert radian zet jako media i na ramówkę Polsatu. Wybacz

      Usuń
  5. A ja Ci bardzo gratuluję!
    Zapraszam do mnie http://autografki-ewki.blogspot.com/
    Dodałam do ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ja niecały rok zbierałam 77 autografów, a Ty w ciągu 8 godzin zdobyłaś! Gratuluję!!
    Ach te anonimki powyżej..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochany Anonimku! Kasia przynajmniej spotyka się z gwiazdami i jeśli ma takie możliwości to czemu ma nie skorzystać? Ja osobiście mogę powiedzieć, że Kasia w mediach nie ma żadnej rodziny ani znajomych. Po prostu miło prosi o to produkcję i wchodzi. A Ty anonimie jeśli zazdrościsz to po prostu wyjdź z jej bloga, to wszystko! // sylwia-autografy

    OdpowiedzUsuń
  8. A i jeszcze jedno. Te zdjęcia Kasi z gwiazdami to niby co, photoshop? Eh.. // sylwia-autografy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo super podpisy i zdjęcia.
    Uwielbiam "Pierwsza Miłość"
    Moje gratulacje !! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki wszystkim za poparcie mnie ! :) A szczególnie Sylwii dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! :) Pokaźna liczba jednego dnia, w szoku jestem :P
    a prowokatorami-anonimami się nie przejmuj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! 77 autografów to mega rekordowy wynik. Bardzo lubię te aktorki z serialu "Pierwsza Miłość". Właśnie dziś powrócił na antenę po przerwie wakacyjnej. Nareszcie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ktoś tu chyba zazdrości :P
    a nawet jeśli masz znajomości to co? ciekawe czy ten anonimek by nie skorzystał xD
    gratulacje!! 77 grafów, nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję MEGA sukcesu :) tyle autografów w jeden dzień :)
    zapraszam do mnie: http://nitek-stars.blogspot.com/
    i dodaję do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne Posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

Archiwum

Translate

Łączna liczba wyświetleń

 
Blogger Templates